favorit girl chapter 7

*SANDRAS PERSPEKTIV*

jag sprang tills jag kom mot en klippa,jag satte mig ner och titta ner! det var verkligen högt! hoppar jag,dör jag.. jag kommer aldrig mer få se justin..hur mycket jag än hatar honom så mycket älskar jag honom.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I'm sorry but i just couldn't take it anymore.









Vad ska jag göra nu?
är det här slutet?
jag står vid en klippa,och tittar ner mot havet! det är svart..så man inte nästan ser det! hoppar jag,vad händer då?
kommer jag någonsin få se honom igen?!
Om ja hoppade,skulle han hoppat?
skulle han ens brytt sig om jag dog?.. what if..what if i say i still love him and would give up anything for him!

jag backa ett steg och såg att några stenar rammla ner.. jag tänkte precis hoppa när jag vände mig och ser justin skrika mitt namn..men jag känner ingenting utan bara fortsätter rammla..vad händer..allt blev svart när jag lände en duns..allt blev svart..
det sista jag hörde var mitt namn..men jag vet nte vems..

*justins perspektiv*

jag sprang till klippan och såg henne falla! skulle jag hoppa?!..jag älska henne..1..2...3... jag hoppa!
jag simma ner !
djupt! och såg henne! jag simma ner och tog tag i hennes namn och simma upp igen!..jag simma med henne till en brygga och drog upp henne och sedan gick jag upp.

jag skrek efter hjälp och såg ett par personer komma och tog snabbt upp sina telefoner och ringde efter hjälp.. jag klara inte av det mer så jag svimma av..


jag vakna i ett vit rum och sedan efter en stund kom jag  på vad som hade hänt! jag såg min mamma komma

-justin..sa hon och stammade ..
-vad är det..? sa jag och oroligt
-hon klara det inte..

allt börja skaka och det ända jag såg var mamma..men hon var suddig jag kände mina tårar rinna..
jag reste mig upp och skrek

-sluttttta ljug! vart e hon?! jag måste se hennne! NUUUUUUUU!!! hörde du?!?!

jag såg en läkare komma med en spruta..och sedan blev allt mörkt..

jag vakna i min säng.och såg upp på taket och allt jag ville ha ..var sandra..ligga bredvid mig och säga att allt kommer bli bra..


*sandras perspektiv*

jag vakna..jag var i mitt rum ,min mamma såg på mig..och krama om mig länge..och grät en stund och seedan sa hon

-han klara det aldrig sandra..han e död! du ska veta att han gjorde allt! han kommer alltid att älska dig!
-mamma..nej..vad fan-+1?!?!?1 slutttttta! ?!! vaaaaa?.. sa jag och sedan börja jag gråta..

mamma försökte lugna ner mig men det gick inte..

1 månad senare.


jag vakna,det var sommarlov.. tanken slog mig varje morgon..justin var borta..
jag sucka och kände en tår falla ner för kinden



kommentera.. :)
Är det verkligen så?! ljuger mammorna för justin & sandra..får dom inte träffas?!











Kommentarer
Postat av: Anonym

mer

2011-05-30 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0