Favorit girl chapter 2 - saying goodbye
Jag kom in i huset,gick raka vägen till köket och där stod pappa och min bror. dom titta upp när dom såg mig.
-hej.. sa jag och titta bort
-hej gumman! sa pappa och gav ifrån sig ett konstigt leande
det var tyst en lång stund efter det då min bror Ron sa
-äh! skit i jag säger det bara
du och jag ska bort till mamma! vi ska bo där i några år! så jag sa det! fine!
sa han och sen gick han ut.
min mun formades till ett ''O''
jag börja skrika gapa ,pappa bara stod där och titta jag gick fram och tillbaka och bara babbla och min bror kom och bärde upp mig till min säng och sedan sa han
-PACKA! vi åker i morgon klockan 06.00! så packa! och hålll tyst! du har stått och dampat i 3 timmar! det räcker!
jag gav honom en ''bitchblick'' och sedan gick han bara ut.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
efter flera timmars packande och gråtande att säga hejdå till kompisar ska jag äntligen sova!
jag är helt slut och kan inte sluta tänka på att jag inte kommer se mina kompisar på ett långt tag!
att mina föräldrar måste vara skilda!
vilken suck,dock kommer ju min bror hänga med! men..vi är ju inte..asså jag hatar honom ibland!


spolar fram lite .

Jag sitter i mammas bil och hon babblar bara vidare om hur kul vi ska ha det! jag och Ron lyssnar inte så mycket då,men vi svarar ''aa'' elr ''mm'' varje gång hon frågar nåt.
när vi kommit fram så går jag ut och tittar på det stora huset och fråga
-är det här vårat?!?!
mamma skratta och nickar till svar!
jag blir helt knäsvag! jag skrek till och sprang in till det !

En bild på huset!

jag hörde hur min mamma skratta,men det sket jag i! jag sprang upp för trappan och valde ett stort rum!
det var svart med en rosa fontanvägg!
och det såg ju ut som mitt rum! det var ju tjejigt!


efter några timmar .
jag

och ett par vita converse!
jag bestmmde mig för att gå ut,och checka området!
och känna mig som hemma,även om jag visste att det inte skulle kännas så på ett tag!
jag sa till mamma och jag går ut en stund ,hon nicka till svar och sedan gick jag ut
Efter en stund kom jag till en park,jag såg att några killar satt där efter ett tag såg ja att det var min bror,han hade antagligen hittat nya kompisar.. lucky him!

jag satte mig vid en bänk och börja
tänka! jag såg att Ron och hans kompisar resa sig upp
Ron gick mot mig .
-eyy! sandra kom vi ska hem klockan e mycket och du ska sova!
jag nicka men gav honom en konstig blick när han sa att jag skulle sova! han e dum.
jag gick sakta hem . och när vi var framma gick jag in och upp och sedan in till mitt rum .
tog på mig min pyamas och sedan gick jag till vardagsrummet.













Kommentarer
Postat av: tjolahopp,

bra

2011-05-03 @ 13:31:48
Postat av: Frida

Jätte bra blogg! Allt bra? :P

2011-05-03 @ 14:47:59
URL: http://fridaloveer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0