Next 2 you - kapitel 3



Efter en stund kom john in,och jag gick ditt för att lämna in pappret. Han sa att jag fick gå hem för dagen.
Jag log och gick därifrån. jag kom ut i korridoren! jag gick och hämta min väska i skåpet. och såg att min mobil hade slut på batteri!
fan också, jag skulle precis gå då jag hörde rosannas röst! och hennes tjej gäng jag sprang snabbt in i nåt skrubb rum.
jag stängde dörren och titta mig omkring! det var ganska litet.men ändå fult och..aa..så som skrubbrum brukar va täntkte jag för mig själv. jag satte mig på en bänk,jag satt där i minst två timmar..utan att göra nåt ! efter det bestämde jag mig för att gå ut.
Jag gick ut därifrån och klockanvar runt 16.00 ! mamma var nog inte hemma så det gör inget. jag gick ut och ut mot skolan . jag hann inte med skolbussen idag..ju..fan nu får jag väl prommenera hem.
jag sucka men börja gå hemmåt.
jag titta ner nästan hela tiden,men det är jag ju vann vid..plötsligt gick jag in i nån. jag rammla ner och titta upp och såg..


Justins perpektiv.
jag gick en stund ,tänkte gå mot skolan! det var ganska härligt väder ute!jag såg inte var jag gick men plötsligt krocka jag med nån jag rammla lite bakåt och såg vem det var .. det var mathilda.

-hehe sorry!! såg dig inte komma
-det gör inget sa hon tyst
jag räkte ut min hand och hjälpte henne upp hon log tacksamt
-så..hehe..vad har du gjort? fråga jag osäkert och klia mig själv på bakhuvudet
-ehm.. prommenerat
-okej men jag ska gå..sa jag och tog några steg bakåt ..så hejdå!
-hejdå mummla hon tyst

jag fortsatte att gå ,men jag kunde inte sluta tänka på hennes läppar och hela hon..tänk ..bara nån sekund att ha dom mot mina,i bara någon sekund! men aja..fan! jag måste skynda mig hem till chaz! ''pizzan kallnar'' tänkte chaz säkert. jag börja
springa lite lätt mot chaz's hus och gick fram och knacka
efter nån minut kom chaz och öppna
-tur för dig!! om du kommit senare skulle ''pizzan kallnat''
-jaja sa jag och gick in.

Vi åt pizza och titta på tv en stund till ryan börja snacka om tjejer och jag,christian & chaz vände sig om mot ryan och börja snacka om tjejer,skolans tjejer.
tillslut undra jag om nån av dom tyckte mathilda va snygg.

-Så..
-aa justin? sa chaz
-mathilda..varför är hon så tyst hela tiden .. jag menar jag känenr henne knappt men hon verkar inte ha några vänner.
-bhaha..hahaha skämtar du med mig fråga ryan och blev plötsligt seriös igen.
-ne vadå? vad e det med henne?
-hon e typ konstig..ingen tycker om henne..dessutom så har hon bråkat med rosanna så ingen tycker väll om henne för det..jag vet inte jag tycker bara inte om tjejen.vadå gör du det justin? f
-ne jag bara undra ,jag har i alla fall inget problem med henne hon verkar snäll
-vadå? hahah..har du snackat med henne? fråga ryan
-a en liten stund jag sprang in i henne när jag var på väg till dig.
-eh okej?..men jag ska hem nu sa ryan,christian också
-jag drar mig nog jag med.

Vi gick hem och jag gick driekt till sängen,tänkte på mathilda varför alla hatade henne så mycket.
Undra varför hon verkade inte konstig..i alla fall är det ju lördag..härligt jag bestämde mig för att gå ner och titta på tv.


Mathildas perspektiv

-jag är hemma!!!!!!!!!!!!!!!! skrek jag
-gumman! gå upp och ta på dig. vi ska få gäster!

åå,sucka jag ..jag gick upp till mitt rum för att ta på mig nåt annat.


Mathildas out

(oj ljudet kom med..hehe :/ )

jag gick ner ,för att öppna dörren jag såg en tjej ..eller en kvinna! och en kille i min ålder måste vara hennes son.

-heej ,mathiilda sa jag och sträkte ut min hand
-hej hej,anna heter jag och detta är min son john
-tjaa
-heej sa jag och log

mamma gick fram och hälsa.

så här ser John ut.




Alla gick in till köket för att äta.
Det blev spaggeti & köttfärssås!
Vi satt och åt,jag var tyst..hade ingenting att säga,men asså..vad ska man säga?? jag var helt tom
i huvudet .
När vi var klara så ville John gå ut så jag gick ut med honom.

-så,ehm..hur går det i skolan?fråga han
-bra,durå?
-bara bra sa han och gav mig ett varmt leande!

Vi gick in till en park och satte oss,han var verkligen trevlig vi satt där gansla länge! han var rolig och snäll. Vi titta omkring oss och ingen var där.
jag vände mig om och såg att john var verkligen nära.han tog sin hand försiktigt och tog bort en hårslinga från mitt ansikte och lät handen gå ner till mina bröst där en stanna en stund
men fortsatte att går ner till mina lår,Mitt hjärta börja dunka hårdare och jag putte bort hans hand och reste mig upp och sog på honom,han reste sig han med.
Hela min kropp skaka!

-mathilda..va inte rädd sa han , jag tänkte precis vända mig om för att springa men han tog tag i min hand jag försökte få bort den med det gick inte.
han bad mig flera gånger att inte göra motstånd men jag gjorde det ändå! han sa att han visste att jag ville men jag skrek nej flera gånger om.
ha putte ner mig på marken och satte sig över mig.jag gjode allt jag kunde för att få bort honom men det gick inte.jag gav i alla fall inte upp ,jag fortsatte att skrika men ingen kom.

Justins perspektiv.

Det var så tråkigt hemma cch jag hade ingenting att göra,så jag bestämde mig för att gå ut en stund! mamma va inte hemma,chaz,ryan & christian va inte här! dom hade åkt bort till caitiln någonstans!
jag bestämde mig för att gå mot parken! det var så fint där! och tyst,ingen är ju där nu så det skulle vara skönt att komma ditt och kunna tänka på massa saker.
när jag gått en stund hörde jag skrik men jag trodde jag inbilla mig.. sen hörde jag det igen ''hjälp! snälla'' och massa skrik jag börja genast springa
och det dunka fort i mitt hjärta när jag kom in i parken såg jag mathilda och nån kille på sig..

mer? :)










Kommentarer
Postat av: Anonym

ja mer

2011-06-19 @ 19:17:26
Postat av: de du! (gsm)

meeeeeeer mejla:D

2011-06-19 @ 20:43:10
Postat av: gsm girl <3

Bra!<3

2011-06-19 @ 20:45:37
Postat av: Alexandra

mer

2011-06-19 @ 21:16:44
URL: http://alexxandrran.blogg.se/
Postat av: Alexandra

mer

2011-06-19 @ 21:16:49
URL: http://alexxandrran.blogg.se/
Postat av: cajsa & mikaela

Hello!:)

Checka gärna in vår novell blogg om Justin bieber!

/ kramar cajsa & mikaela.

2011-06-19 @ 21:38:21
URL: http://astoryaboutbieber.blogg.se/
Postat av: :)

Meeeeeeeeeeeeeer

2011-06-22 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0