Next 2 you - kapitel 2




Jag fortsatte att gå,och sen kom Rosanna fram till mig med hennes tjej gäng..åå snälla jag orkar inte med detta just nu.

-ehm? va fan glor du på din jävla sjuka idiot!
jag svara inte utan titta bara bort..
-men hallå din fula kossa? flytta på dig? du står fan i vägen ditt svin! ush fy vad äcklig du e!
-förlåt..sa jag tyst
hon putte till mig jag titta förvirrat på henne och sa
-har du problem eller?
-mm? märks det inte?
-men gå och lös dom då flög det ur min mun..fan nu kommer allt bli värre tänkte jag
-WAAA !! OHHHH!  Mathilda försvarar sig!!!!!!!!!!!!!! hörde jag nån skrika men jag hållda kvar blicken på Rosanna som stog och titta konstigt på mig.

hon var påväg att säga nåt men då ringde klockan och vi gick in på lektion..jag vet inte varför men jag börja skaka.
men jag gick ..eller aa jag försökte att gå stadigt in till klassrummet det gick väl sådär.
Vi gcik inte i klassrummet..jag gick in sist som vanligt..
jag satte mig på min bänk medans john våran lärare förklara vad vi skulle göra,han sa också att hon kommer om ca 10 minuter för att han ska kopiera några pappa.
När han gått ut så satt jag kvar men det gjorde inte dom andra dom skratta kasta papper jag tryckte in hörlurarna i öronen och höjde och börja skriva på uppgiften vi fick!
det var något om matte..inte så svårt jag log för mig själv när jag var klar..men john var fortfarande inte här undra vad han gjorde ..
dom flesta i klassen hade lugnat ner sig..men inte alla..jag titta bort mot justin som satt och titta på sitt pappa och det såg ut som han inte fatta nåt ,men nu kom han igång med det

han vände blicken mot mig och jag titta in hans ögon han log..men jag titta bort.


kort! jag vet :/ förlåt! skirver mer imorgon <33








Kommentarer
Postat av: Anonym

mer mer<3

2011-06-19 @ 13:57:53
Postat av: de du! (gsm)

meeeeer mejla mig på gsm !! ( de du! ) :D

2011-06-19 @ 14:13:19
Postat av: nellie (0_n_0

MER <3

2011-06-19 @ 14:51:20
URL: http://terror.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0