Favorit girl 6 - I'll cry,i'll scream ,i'll think of you and then..i might wonder will u do the same?



När jag kom hem sprang jag upp till rummet och låste in mig och börja gråta.Om han bara visste hur mycket jag skulle kunna ge upp för honom och hur jag kände för honom ,om han bara visste!
Men..han har ju selena nu!  egentligen inget att bry sig om ..eller?

jag börja skrika och kasta grejer! jag hatar honom! hur kunde han bara göra så?! gå vidare så snabbt?! JAG HATAR HONOM !
skrek jag flera gånger om .
jag hörde att min bror knacka på dörren och sa att han skulle vänta utanför dörren tills jag kom ut.
jag sucka ,och sedan grät jag i några timmar till .. sen öppna jag dörren och min bror vände sig om och såg på mig som han hade sett ett spöke..jag måste väll se ut som ett spöke efter allt det här..jag menar mitt smink?!

-hur mår du ?
-vad tror du?????????!!!!..förlåt...
-äh,jah vet att du är arg..men bara så du vet är det nån som vill träffa dig! gå ner för trappan..

Jag gav honom en konstig blick och sedan gick jag sakta ner för trappan,mitt hjärta högg till när jag såg honom..det var Justin.

-jag mena aldrig att såra dig.. jag hörde inte mycket jag kände tårarna rinna..jag darra..jag .. visste inte vad jag skulle göra så jag backa och sprang ut i det kalla vädret och bara sprang!
jag hörde mitt namn flera gånger om men jag bara sprang! jag sprang in i en skog och bara sprang upp för berg! det var mörkt och jag hörde inte mycket!
jag rammla ett par gånger men reste mig snabbt upp för att springa vidare.

*JUSTINS PERSPEKTIV*

FAN! åå jag skulle aldrig sårat henne! och nu sprang hon vidare,hon hata mig antagligen..men jag kan ju förstå varför..
VARFÖR skrek jag och föll ihop på marken och bara satt där en stund! hon var borta!
vad skulle jag göra nu?! hon e
inne i en skog! på ett berg! tänk om hon rammlar och döR?! tänk om hon går vilse..komemr ja aldrig mer få se henne?kommer hon glömma bort mig? kommer hon hata mig ännu mer?skulle jag springa in ? skulle jag gjort slut?älska jag henne?..
Jag hade inga svar på dom frågorna..exakt inga!
jag blunda och fick flashbacks på mig och henne ,hennes läppar mot mina! hennes kropp mot min! hennes röst! hela henne...

*SANDRAS PERSPEKTIV*

jag sprang tills jag kom mot en klippa,jag satte mig ner och titta ner! det var verkligen högt! hoppar jag,dör jag.. jag kommer aldrig mer få se justin..hur mycket jag än hatar honom så mycket älskar jag honom.




kommentera!? :)
















Kommentarer
Postat av: Anonym

mer

2011-05-07 @ 20:45:47
Postat av: johanna

Jätte bra! skriv gärna mer snart :D

2011-05-08 @ 23:46:02
Postat av: JB fan

Wow!

Du är väldigt duktig och jag har blivit beroende av din berättelse!!

2011-05-13 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0