Favorit girl chapter 4 - what the hell


vi gick hand i hand in till resturangen sedan satte vi oss vid ett bord.
när vi ätit klart så hade vi drukit lite alkohol men det var inte så mycket. han fråga om vi skulle gå till en bar och jag nicka.
jag kände mig lite yr men det fick gå tänkte jag. vi gick in till en bar och han tvinga in mig ett par shots och sen blev det lite konstigt jag kände mig full.. oh gud vad har jag gjort.
jag gick upp från stolen och sa


-nu går vi hem!!
-okeeeeeeeeeeej sa han

han rammla nästan på mig ,man märkte att han var full. han stank.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hjälpte honom att gå tills han slängde ner mig på marken och la sig över mig.
Jag börja skrika och sparka på honom,men han gav inte upp! han gav mig ett par smällar på mitt huvud och sedan gick han iväg och skrek att jag var en ''hora''

Jag log där och grät


jag försökte resa mig lätt upp,och när jag var uppe börja jag sakta gå hemåt .
När jag var hemma såg jag mamma sitta med en kvinna och prata och en kille sitta i en soffa.
när dom hörde mig vände dem sig mot mig och mamma fick panik..det såg man på henne

-men gumman! vad har hänt?
-jag rammla och slåg i mig..ljög jag
-Sandra! berätta nu gumman! det är viktigt! ljug inte!

jag såg mot killen och han hade rest sig upp och tittat oroligt på mig.
äh,skit i säg vad som har hänt nu kom i gen sandra! du kan.. tänkte jag men fick inte ett ord ur mig..kände bara en tår rinna ner från min kind..

-jag kan prata med henne och hjäpla henne hörde jag en röst jag titta upp och det var han,killen som satt i soffan .
han och jag gick in till mitt rum och han tvätta av mitt sår medans jag bara satt där.
Han log mot mig och jag gav honom ett snabbt leande och sen sa jag

-du kan vänta här..jag ska bara dusha..och tack!

han log mot mig och jag gick in i badrummet ,och tog av mig kläderna och gick in i dushen,jag kände det varma vattnet mot mig och det sved lite på såren och det gjorde lite ont i magen
efter sparkarna .

när jag var klar så tog jag en handuk och torka av mig,jag tog sedan på mig mina mjukis shorts ,ett line & en kofta.
sedan gick jag ut och där satt han och skenn upp när jag kom in.

han gick fram mot mig och sa

-jag hann aldrig presentera mig förut,men jag heter justin sa han och smålog
-ehm haha,jag heter Sandra sa jag .
-så ehm..vad vill du göra? ..vi ska sova här idag hos dig..jag och min mamma..hehe
-roligt sa jag..vi kan väll typ..hehe..jag vet inte

han skratta och vi gick och satte på en film på min  data och satte oss i min säng.
jag vet inte hur men jag somna.. senare på natten vakna jag av att det regna och slåg mot fönstrern.
jag vände mig om och förvänta mig att se justin men han var inte där.
mitt hjärta börja dunka snabbare & snabbare..vi hade tittat på en skräkfilm och det var så läskigt att vara ensam.
när jag skulle gå av sängen landa mina fötter på nåt konstigt så jag ramla.
jag vänder mig om för att resa mig  upp så ser jag nåt resa på sig! jag skrek till och sedan såg jag att det var justin.
jag börja skratta och sedan fråga jag hur det gick han sa att det gick bra men..det trodde jag inte på då!

vi tänder en lampa.. och vi tittar in i varandras ögon en stund.. jag hade en sån lust att hoppa på honom och kyssna honom!

JUSTINS PERSPEKTIV

Hon var så fin,jag älska hennes leande,skratt hela henne jag ville bar kyssa henne!
och det hade jag tänkt tills hon kom närmare och kysste mig,hon backa bak och gav mig en osäker blick men jag närma mig henne och hon la sig försiktigt ner på golvet och jag över henne
och börja kyssa henne.
jag älskar att ha hennes läppar mot mina!
efter en stund sluta vi och gick upp och la oss och jag tror att både hon somna med ett leande på läpparna.


Kommenterrraaa =)
mmåsstte ju ha ett par läsare som läser.. annars kanske jag slutar om ingen läser =( så kommentera :)








Kommentarer
Postat av: malin

nice b

2011-05-04 @ 11:21:52
URL: http://malinvandersalm.blogg.se/
Postat av: Nina

Fortsätt! Men tänkt gärna på skrivreglerna såsom stor bokstav vid namn och slutet på meningar och andra lättstavade ord. Vem kan liksom inte stava till väl nu för tiden? Efterblivna kallas det.

2011-05-04 @ 23:13:26
URL: http://itsninabieberblogg..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0