Next 2 you - kapitel 1

*RINGRINGRINGRING*
Fan suckar jag och reser mig motvilligt upp från sängen.Skolan har börjat.. slut på det lilla lovet vi fick..som va i en tråkig vecka.
Min mamma kom rusande in i mitt rum och sa
-åå gud! Mathilda skynda dig klockan..åå den är bara 07.01..förlåt gumman men jag är bara så stressad! men jag måste till jobbet,det finns frukost på bordet!

jag nicka och gav ett varmt leende till henne hon gav mig en snabb puss på pannan och sedan gick hon.
jag reste mig upp och tog på mig ett par svata tajta byxor och en gråt tröja den var lute fluffig och ett lite vitt linne under.
Då kom den tanken upp i huvudet och en stor klump bildades i magen *suck* tillbaka till skolan..där jag inte fått några vänner ingen där,asså ingen gillar mig där.
Det börja med att jag bråka med Rosanna..skolans diva? bitch..vad man nu än kan kalla henne.Hon hitta på massa rykten om mig och slog mig ibland..men det var förut..såklart gjorde jag ett sjävlförsvar en gång men då sa allla att jag slog henne från ingenstans ..det slutade inte bra ..
jag gick ner och åt upp min frukost sedan hämta jag min mobil och väska.Jag tog på mig mina uggs.


Mathildas outfit.och smink.
sedan gick jag ut,jag sprang till bussen och gick in.jag satte mig längst bak i bussen..som vanligt.Varför kunde jag bara inte snacka med nån? varför hände den här skiten just mig.
jag tog fram min mini spegel och titta på mig långa bruna hår och på min bajs bruna ögon.Varför kunde ingen acceptera mig för just den personen jag egentligen är.
Livin' hell.. tänkte jag och sedan titta jag ut tills vi kom fram till skolan.
jag gick av och såg att några tjejer grät lite..och några skrek ,det var väl antagligen justin bieber..fan..han skulle ju börja här. perfekt nu kommer världen kändaste kille mobba mig och trycka ner mig!
Great ,just great!

Justins perspektiv.

-hahah,ja jag ringer dej sen sa jag och log mot christian som skulle gå för han börja sin lektion!!
vilken härlig känsla,skolan har börjat igen! eller a,jag får gå i skolan och känna mig lite mer normal..som normala killar gör..
-jusssssstin! slut dagdröm! sa ryan och börja skratta
-haha..
-men börjar vi inte lektionen snart frågade jag och titta bort mot skolans ingång.
-jo sucka chaz kom vi sticker in så hinner vi visa dig lite runt också! där här kommer bli awesome skrek chaz..
-hahaha..shh chaz..alla typ tittar på oss..fast..inte alla gjorde det..det var en tjej som titta ner och gick snabbt till skolan ingång.undra vem det va jag hann aldrig möta hennes blick..fan.
-men kom så sticker vi då sa jag och vi börja gå bortåt mot skolan.

Mathildas perspektiv.

Jag kände att nån iaktogg mig ,men jag ville inte titta bort mot gruppen alla samlats för då skulle nog nån säga nåt och börja retas igen,så jag gick snabbt förbi och in i skolan.
Sedan gick jag mot mit skåp,jag öppna det och tänkte precis ta ut materialet då jag såg justin,jag mötte hans blick snabbt med titta lika snabbt bort,dom satt vid några bänkar ,inte så långt bort från mig men ändå kanske 5-6 meter ifrån.

jag tog ut materialet jag behövde och gick förbi dom,och jag titta upp mot justin..som om han leta efter min blick.

mer? :)


















Kommentarer
Postat av: vilma ( zieq på gsm)

mer ! :) <3

det var bra ju ! <3

2011-06-17 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0