Favorit girl chapter 5 - I'm..i..well lets say...I'm in love



FLASHBACK :


JUSTINS PERSPEKTIV

Hon var så fin,jag älska hennes leande,skratt hela henne jag ville bar kyssa henne!
och det hade jag tänkt tills hon kom närmare och kysste mig,hon backa bak och gav mig en osäker blick men jag närma mig henne och hon la sig försiktigt ner på golvet och jag över henne
och börja kyssa henne.
jag älskar att ha hennes läppar mot mina!
efter en stund sluta vi och gick upp och la oss och jag tror att både hon somna med ett leande på läpparna.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag vakna på morgonen och kände hur det prirra i magen av vad som hände igår. jag vänder mig om och ser justin vakna lite lätt..
sen så tror jag han somna,jag titta på klockan och den var bara 07.21 jag sucka och såg att det regna! UGH! dom sa att det skulle vara så här ett tag.
Dock kommer det bli bättre om ca nån månad..regnigt kommer det i alla fall bli!

jag gick sakta upp och gick ner till köket.
Jag fixa mig frukost och gick sedan till vardagsrummet och skulle precis börja äta då jag fick iden att sätta på en skräkis!
jag sprang fram till film hyllan och tog tag i en skräkfilm och satte på den.
jag åt snabbt upp frukosten och sedan hållde jag för munnen att inte skrika. det kom skit läskiga secner hela tiden men ja hållde mig för.
efter ett tag hörde jag knack från trappan och sedan tystna det.jag börja darra lite smått. men det är väll inget försökte jag tänka.
tills nån skrämde mig och jag skrek till!
jag reste mig upp och se justin ligga på golvet och skratta..jag sucka och börja småflina !

-jaja sluta nu! så roligt var det inte sa jag generead
-hahaha..okkeeeejj hacka han fram! och börja skratta igen
-SÅ ROLIGT VAR DET INT! SLUTTA =(
-hehe okej då sa han och reste sig,sen så kysste han mig.


jag besvarade kyssen och titta in i hans bruna vackra ögon,han log mot mig och jag log tbx.
vi gick upp till mitt rum och jag bad honom att vända sig så jag kan byta om. Men han skulle ändå gå in på toan så haha.

han var påväg ut och jag hade inte ens börjat byta om
-en sak bara ta på dig nåt fint! klockan är 16.00 .och du ska få en överraskning snart sa han och blinka.

sen gick han in i toan igen.
undra vad det kan vara. jag gick in i min garderob och valde en äggvit kläning och ett par klack. smycken och sedan fixa jag mig hår och tog på mig smink.
Justin väntade på mig där nere,och det pirra i min mage.
jag titta mig snabbt i speglen och sedan gick jag ner,jag hörde hur dom prata där nere och sedan blev det tyst när jag kom ner.

-du ser otroligt vacker ut ,sa justin
-tack,du med sa jag och log
-ska vi gå nu då?
-okej ,sa jag och log

Han nicka och sa hejdå till dom vuxna och sedan gick vi till en limousin
Jag titta på honom och han titta på mig,jag log mot honom. han var verkligen allt man kunde önska sig..det är i alla fall det jag tror på nu.. hoppas han är en drömkille.
Plötsligt stanna vi och jag gick ut från bilen och han kommer efter mig,sedan tog han tag i min hand och han tog med mig in till en resteraung .
Vi satte oss ner och han beställde mat,Spagetti med köttfärssås,jag tog samma.
han titta på mig och log,vi prata om massor och när vi ätit klart gick vi till en strand. vi satte oss ner på en bänk. och vi titta in i varandras ögon..sen flytta vi oss närmare varandra och närmare och sedan börja vi kyssas.åå vad jag älskar hans läppar! dom är så saftiga ,mjuka man kan inte få nog av dom!
vi gick mot mitt hus och mitt på vägen fick han ett sms och jag titta på hans display och det ståg ''selena <3''
jag titta bort och sedan låtsades jag som jag inte visste och fråga

-Vem var det ?
-naa,ingen speciell sa han och log
-okej,men vem var det?
-uhm..det var usher nån grej imon jag ska göra.. sa han osäkert man såg det på honom.
-jaha okej

Påvägen hem så sa vi inget till varandra,hade ingen lust att snacka med honom om han ska ljuga,pathetic!
när vi var framme gick vi in.
Vi sa fortfarande ingenting till varandra,jag gick upp till mitt rum och låste sedan satte jag på mig min pyjamas.
sedan knacka det på dörren och jag gick sakta mot den och öppna där stog han .. han titta på mig och jag gav honom ett snett leande .

-får jag komma in?
-visst
-så ehm,har det hänt nåt det verkade som om jag hade gjort nåt..sa han osäkert
-ne då,inget alls.
-jaha sa han och log.



Jag glömde bort det där med selena och sa inget om det,jag gilla ju honom..så ah!
vi är i hop nu tror jag det är vad han sa förut innan vi skulle sova.

Ett halvår senare.
Justin & Sandra har vart i hop ett tag nu,eller ''tag & tag'' dom har vart ihop i ett halvår! och det börjar bli lite jobbigt för Sandra För Justin & Selena har fått kontakten igen,och Justin smsar med henne hela tiden.

*Sandras perspektiv*

Jag vakna i soffan som jag hade lagt mig i för Justin inte brydde sig ett skit om mig igår..eller a dom senaste veckorna! utan bara den jävla Selena!
Det hade vart soligt dem senaste veckorna..men nu regnar det som i helvete!
jag känner att jag fryser och ryser till lite,FAN tänkte jag nu måste jag gå upp till justin för att hämta mina kläder för att byta om. det här kommer inte vara kul tänkte jag.
jag gick upp för trappan in till rummet och där ser jag justin sitta och tänkta..det såg allarligt ut.

-sandra..kan du..komma hit en stund sa han och log ett snett leande till mig
jag nicka och satte mig på en til bredvid hans säng.
-vi kanske borde göra slut sa han.. och jag kände hur det hugg till i mitt hjärta! jag ville så gärna gråta men släppte inte ut det utan fråga

-varför..?
-jag har hittat en ny..
-så jag var bara din ''reserv''?? vem är det då? vem e hon? vad heter hon?sa jag förkrossat.
-selena.

jag titta på honom och sedan reste jag mig upp och tog tag i min väska med kläder och börja gå.

-nej vänta sa han och tog tag i min hand.
-nej! låt mig va! ta bort mitt nummer!radera allt som har med oss att göra! för antagligen var inte det äkta! men varje minut och varje sekund jag var med dej och varje sekund som gick älska jag dig mer och mer! men du bara..jag..asså..är..jag var bara din reserv stammde jag fram och börja gå där ifrån.
den här gången gick han inte efter..


Skriver mer imorgon! :*
kommentera!













Kommentarer
Postat av: Anonym

mer

2011-05-06 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0