Favorit girl chapter 3 - Heey..you..yes..you..do i know you?

jag satte mig vid en bänk och börja
tänka! jag såg att Ron och hans kompisar resa sig upp
Ron gick mot mig .
-eyy! sandra kom vi ska hem klockan e mycket och du ska sova!
jag nicka men gav honom en konstig blick när han sa att jag skulle sova! han e dum.
jag gick sakta hem . och när vi var framma gick jag in och upp och sedan in till mitt rum .
tog på mig min pyamas och sedan gick jag till vardagsrummet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sandra på bilden




jag vakna nästa morgon ,av att det regna,jag bara rös av tanken.jag gick upp och tog på mig ett bar jeans shorts en slags BH vit tröja,och en brun kofta ,sedan tog jag på mig ett par tofflor och sminka mig.
jag gick sen ner och gick in i köket där jag såg en kille,det kunde inte vara min storebror för han är uppe i rummet och..aha! det är väll hans nya CP vänner.
jag sucka och han vände sig om och granska mig från top till tå. jag titta på honom som ett frågetecken tills han sa


-så vem e du nu då?
-Sandra..durå?
-jack.. sa han och log


jag log som svar. han såg ut att vara snäll och såg verkligen het ut... tanken börts när han fråga


-så.. du är rons lilasyrra ?
-jup sa jag och log.
-om det här kanske är lite för tidigt men vill du ..gå ut med mig?
-när? sa jag och kände hur varm jag blev
-ikväll? sa han och log


jag nicka till svar och sprang upp till mitt rum !
han var ju ganska het,elr vad ska man säga? LÄCKER! 
hoppas han är en kille som respekterar tjejer..
efter ett par timmar var klockan 18.00 så jag bestämde mig för att dusha. när jag var klar med det så gick jag in i min garderob

jag tog fram en blå klänning


Sandras klänning.

När jag tat på mig den tog jag på mig ett par klack och gick sen in till mitt badrum för att fixa mig.
När jag var klar med allt så titta jag mig en snabbis på spelgen och log.

jag gick ner för trappan och jag såg min bror stå där som ett fån och sedan säga

-nemen titta! haha,ha så kul nu då din lilla nolla .
jag lipa åt honom och gick mot Jack och krama om honom och sedan så gick vi ut.
Vi gick in i hans bil och han öppna dörren,jag log mot honom och sa ''tack''
han nicka
som
svar.Vi körde bil en stund och när vi var framme så sprang han ut och öppna dörren åt mig.jag skratta till lita och gav honom ett leande.

vi gick hand i hand in till resturangen sedan satte vi oss vid ett bord.
när vi ätit klart så hade vi drukit lite alkohol men det var inte så mycket. han fråga om vi skulle gå till en bar och jag nicka.
jag kände mig lite yr men det fick gå tänkte jag. vi gick in till en bar och han tvinga in mig ett par shots och sen blev det lite konstigt jag kände mig full.. oh gud vad har jag gjort.
jag gick upp från stolen och sa


-nu går vi hem!!
-okeeeeeeeeeeej sa han

han rammla nästan på mig ,man märkte att han var full. han stank.

mer? :)













Kommentarer
Postat av: Lydia

Den var bra skriv mer!

2011-05-03 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0